Reklamačný poriadok
Kupujúcemu odporúčame pred prevzatím skontrolovať zásielku, či nie je poškodená. V prípade rozsiahleho poškodenia (roztrhnutý obal, deformácie a iné rozsiahle poškodenie), kupujúci nie je povinný zásielku prevziať. V prípade poškodenia zásielky je nutné na mieste spísať s prepravcom zápis- protokol o zistených vadách spôsobených počas prepravy. Ak balík aj napriek viditeľnému poškodeniu obalu kupujúci prevezme, je to na jeho vlastnú zodpovednosť, reklamácie z tohto titulu predávajúcim nebudú uznané. Zodpovednosť za poškodenie v priebehu prepravy nesie prepravca. Na základe vyhotoveného záznamu bude kupujúcemu po prešetrení a uzavretí škodovej udalosti s prepravcom poskytnutá primeraná zľava alebo dodaný nový tovar.
Vybavovanie reklamácií sa riadi záručnými podmienkami konkrétneho tovaru a Občianskym zákonníkom. Podľa občianskeho zákonníka č.150/2004 je na každý tovar poskytnutá záruka 2 roky.
Ako vrátiť tovar
Ak ste zakúpili produkt, ktorý nezodpovedá vašim očakávaniam, alebo máte akékoľvek iné dôvody na reklamáciu, postupujte podľa nasledujúcich krokov:
1. Vyplňte online reklamačný formulár
Pre rýchle a efektívne spracovanie vašej reklamácie odporúčame vyplniť náš online reklamačný formulár. Formulár nájdete tu .
2. Odošlite tovar
V prípade reklamácie zašle kupujúci reklamovaný tovar na adresu predávajúceho:
Simona Hulmanová, Gaštanová 453/10, Kalinkovo 90043, kontakt na doručenie zásielky +421 940 348 737 , e-mail: info@houseoflara.sk
Zásielky poslané v prípade odstúpenia od zmluvy a v prípade reklamácie, ako dobierka, nebudú z našej strany prevzaté, ani zásielky ktoré budú poslané ako balík na poštu (ale len balík na adresu). Taktiež zásielky odoslané na adresu miesta podnikania (Antolská 6, 85107 Bratislava) nebudú prevzaté a budú vrátené odosielateľovi. Všetky náklady spojené s vrátením prípadne so zaslaním inak ako podľa obchodných podmienok znáša Kupujúci na vlastné náklady.
3. Počkajte na spracovanie vašej žiadosti
Naša zákaznícka podpora vašu reklamáciu posúdi a v prípade potreby vás bude kontaktovať pre ďalšie informácie alebo na dohodnutie ďalšieho postupu.
4. Vybavenie reklamácie
Po schválení reklamácie vás budeme informovať o ďalších krokoch, ktoré môžu zahŕňať výmenu tovaru, opravu alebo vrátenie peňazí podľa platných právnych predpisov.
Reklamovaný tovar musí byť dodaný čistý v norme základov hygienických štandardov. Náklady na prepravu reklamovaného tovaru smerom od kupujúceho k predávajúcemu hradí kupujúci.
Spiatočnú prepravu po vybavení oprávnenej reklamácie hradí predávajúci.
V prípade, že dôjde k vade výrobku v záručnej dobe, má kupujúci právo na odstránenie vzniknutej vady. V prípade, že vada tovaru je neodstrániteľná, nahradí predávajúci kupujúcemu vadný výrobok novým výrobkom, alebo ak si kupujúci bude želať výrobok iného typu v rovnakej cenovej kategórií.
Záruka sa nevzťahuje na poškodenie vzniknuté:
- prirodzeným alebo nadmerným mechanickým opotrebovaním
- znečistením tovaru alebo jeho častí v dôsledku zanedbania údržby
- používaním tovaru v podmienkach, ktoré nezodpovedajú svojou teplotou, prašnosťou, vlhkosťou, chemickými a mechanickými vplyvmi prostredia, v ktorom sa tovar bežne používa
- vonkajšími vplyvmi, napr. pádom alebo nárazom
- zásahom do tovaru neoprávnenou osobou (neodborné opravy alebo úpravy)
- pri používaní tovaru v rozpore s návodom na obsluhu
- mechanickým poškodením- roztrhnutý, prerezaný, nosený, tepelne poškodený tovar, tovar poškodený neopatrným neúmerným fyzickým zaobchádzaním, zámerným poškrabaním vrstiev tovaru a pod.
Záruka sa tiež nevzťahuje na škody vzniknuté v dôsledku živelnej udalosti, živelnej katastrofy, násilného poškodenia, poveternostných podmienok, alebo prevádzkou v extrémnych a neobvyklých podmienkach.